Sömnigt...

Har en son här hemma som sovit så gott som ett dygn =) Han blev ju sövd igår för att fixa en del i munnen och de fixade i fem timmar. Det var sååå trist att vänta. Det blåste även full storm och var svinkallt igår så det var ingen höjdare att vistas ute heller.
Han var så duktig och det gick jättebra att sätta nålen i handen efter en rejäl dos lugnande =) Men oj vilken fjant man är som mamma....
Min stora 1, 85 långa grabb är ju även min lilla, lilla pojke..... Jag började gråta när han sövdes.... Det känns allt lite läskigt att se sitt barn somna så.
Efteråt när han låg på uppvaket satt jag med honom. Han var trööög och HAHAHAHA.... Hade jättekul åt honom och hans svamlande. Det tog tre timmar innan han över huvud taget kunde säga något utan att svamla. Allt som allt vistades vi nog tio timmar på barnkliniken i Lund. Hem kom vi och grabben landade i sin säng och sov och sov...... Han vaknade till när jag skulle sova vid tolvtiden. Då åt han lite och såg en stund på TV. Sen har han fortsatt sova...... Jag försökte väcka honom ett flertal gånger i förmiddags men det var dömt att misslyckas.
Någon gång efter ett har han i alla fall vaknat för han var uppe när jag kom från jobb. Men nu ligger han i soffan och ser på TV. Han som annars sitter klistrad vid datorn. Han är nog ganska trött ;)


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh lilla vän, va skönt att det gick så bra.

Postat av: LillaNisse

Det är väl inte så konstigt om han var trött efter att ha blivit sövd...

Kram

2009-05-12 @ 17:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback