Uttröttningsmetoden...


Så har ännu en dag gått och glad är jag för det =) En dag närmare onsdag då jag ska iväg.......
Det gick bra att jobba idag i alla fall och vi var ute på promenad i det vackra vädret.... Tungt att skjutsa rullstol dock men oj, vilken bra motion ;) Sen jag kom hem har jag hunnit äta en stor tallrik med vattenmelon, honungsmelon, ananas och keso och sen gått en promenad till på 1 timme och 15 minuter..... Kalla mig gärna duktig ;) haha...... Alla dessa promenader tar jag av två anledningar.... Första är att jag blir skittrött på att sitta själv här hemma och andra är för att jag helt enkelt behöver röra på mig =). Men som sagt i rubriken så är det rena rama uttröttningsmetoden för nu är jag superdupertrött och kommer garanterat att somna som en baby ikväll =)
I morgon är det morgonmöte i stora sonens skola som gäller och jobb på eftermiddagen... Lugn dag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ligger du i hårdträning med promenader för att orka hänga med mig

2009-05-19 @ 19:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback