Envis...

... huvudvärk =(
Har haft denna förskräckliga skallebank precis hela dagen och nu är jag dötrött på den.... Jag gick ju t.o.m. ut en promenad idag för jag trodde jag behövde frisk luft men tji fick jag....
Förresten så sprack himlen upp idag.... Solen visade sig och det var därför jag var tvungen att komma mig ut =) Sååå skönt med lite ljus efter allt mörker.....

Mår illa gör jag också.. Kom efter maten. Men det är en värdslig sak ;) Jag har nog inte berättat att jag senaste veckan tappat 3 kilo...Trots ständig hunger.  Får väl se om det fortsätter i den stilen...

I morgon är det åter igen dags att fara till BUP... Fast på eftermiddagen denna gången ;) Det är ett datortest sonen ska göra för att ompröva hans diagnos... Får väl se hur det går.

Nu är det kaffe.....och Dr.Phil ;)



Älskar, älskar dig....


Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till på BUP i morgon, och hoppas huvudvärken har släppt då!

Postat av: Anna

Go´midda..dagen varit bra så här långt?Förutom skallebanken då ;) Lycka till med BUP besöket

Ha det gött kramkram

2009-11-18 @ 11:36:50
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback