Ful/snygg...


Sitter här och funderar på varför jag har ful och snyggperioder.... Ja, inte för att jag nånsin känt mig supersnygg men mindre ful i alla fall ;)
I flera månader nu har jag känt mig riktigt ful....Hyn är alldeles fördärvad och har så varit sen jag slutade röka...Jäkla lögn att huden blir fin av att sluta röka. Plufsig i ansiktet är jag och påsarna under ögonen ser sjuhelvetes stora ut..... Sen är jag en blekfis också....Vill inte utsätta kroppen för mer grillning just nu.

När jag tänker efter så har jag haft det så här i många år...Att jag känner mig ful lääänge men så helt plötsligt kommer snyggkänslan smygande. Sååå, jag sitter här och hoppas, snart kommer den igen då???

Hehe...vilka funderingar man kan ha i sin ensamhet.

Annars inget nytt under solen...Eller, finns ju fan ingen sol =/
TjInG

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad fin blogg du har!

Du är jätte duktig!

Ett tips om du vill ha besökare besök andras bloggar och komentera dem!

Så får du mera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback