Happy 1:a advent...


Urk... Vad jag är trööött. Somnar snart här i soffan. Har jobbat idag och det blev en lååång dag med mycket surr så huvudet är slutkört.

Igår fick jag upp en stake i köksfönstret.... Det är vad pynt som har fixats här hemma. Är väl tänkt att ett par stjärnor ska upp också men har inget att fästa sladdarna med och glömde såklart handla det idag. Har dividerat med mig själv angående adventsljusstakens vara eller icke vara.... Struntar nog i det för jag glömmer jämt släcka ljus när jag går hemifrån så risken är ju att jag bränner ner hela huset ;) Mysfaktorn får jag klara mig utan.

Jag har käkat pepparkakor nu ikväll...Så lite adventsfirande finns här i alla fall...Hehe. Nu ska jag fortsätta försöka hålla mig vaken =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas du har det fint i advent... kram!

Postat av: Anna

Här var det renovering hela helgen..men nu är det klart...

Hoppas du har det gött något sånär? Kram gumman...

2009-11-30 @ 08:39:07
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Har inte fått upp något än jag.... Är liksom inte på hugget i år, och dessutom var jag och dottern i Stockholm hela helgen. Kanske imorn.....

Hoppas allt är bra med dig!!

Kram

2009-11-30 @ 23:08:18
URL: http://antem-pedagogen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback