Kramp...

...i smalbenen har jag nästan nu =O Ajajaj.....

Var faktiskt ut en sväng innan idag så det kanske är därför.... Känner mig lite lagom stolt över mig själv som faktiskt bestämde redan igår att jag skulle promenera idag och sen gjorde det... Jag lade mig inte bara i soffan och tyckte synd om mig själv.... Ett litet steg i taget.

Nu steker jag champinjoner och ser ett gammalt avsnitt av Ghost whisperer. Tänkte fixa mig en ostomelett...Ska bli gott.

Nä... Nu var reklamen slut och svampen fräser ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du är och du ska se att det kommer att kännas bättre och bättre...

P o K

2009-11-24 @ 16:25:42
Postat av: Kajsa

Men du, det här är ju ett steg i rätt riktning, du kommer att känna dig mycket bättre vad tiden lider. ha en bra kväll.

2009-11-24 @ 16:40:54
Postat av: Åsa

Bra där! Fortsätt så!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback