Kvällen slut...

Nu ska jag bädda ner mig....Är trött så det snurrar så jag hoppas jag somnar snabbt idag. Börjar bli innerligt trött på denna sömnlöshet....Jag som aldrig haft sömnproblem i mitt liv innan. Alldeles för mycket tankar som slåss om uppmärksamhet så hjärnan inte kan koppla av känns det som.

Jobb hela långa söndagen för mig... Men det är okej. Bara fem dagar nu till jag är ledig ett tag igen och då är det dags att fara iväg =) I like....

Kvällen har tillbringats framför TV:n. Först "tomten är far till alla barnen" och sen slutet på " En sång för Martin". Tänk att jag har klarat att sitta nästan stilla och titta hela tiden..Bara surfat lite och löst pyttelite korsord.

Nu...God natt


Kommentarer
Postat av: ejmis

Ha en fin första advent.

Postat av: Emma-Pemma

Mysiga, pepparkaksdoftande första adventskramar till Dig!

2009-11-29 @ 18:54:49
URL: http://minnietiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback