Läskigt trött...

Usch, vad det känns obehagligt i hela mig.....

Har knappt inte sovit i natt.... Sen upp vid halv sju för en färd till BUP.

Trött och irriterad satt man sen där och idag tyckte jag inte det gav något över huvud taget.... Kändes bara som utkastade fucking 140 spänn på tåget.... Men äsch... jag bara gnäller som vanligt.

Ligger på soffan och försöker vila... Men kroppen är som en stålfjäder...Boooing..oing...oing. Är trött så det snurrar men kommer ändå inte till ro.... Åh, vad jag skulle vilja gå i ide...Ett par veckor i alla fall.

Ska slappa en liten stund till... Sen måste jag väl städa lite =/

PuSs

Kommentarer
Postat av: Anna

Ett evigt kämpande-man får absolut inget gratis :(

Kram gumman...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback