Lessen...


Senaste timmarna har tårarna sipprat över stup i kvarten.... Tycker det är så jobbigt allting.

Var hos doktorn och blev sjukskriven i två veckor....Fick recept på medukamenter också. Har velat fram och tillbaka om jag egentligen har råd att gå hemma men kom fram till att det är bättre att vara fattig än död =/. I alla fall är det ytterst jobbigt att behöva lämna arbetskamraterna i sticket men samtidigt vet jag ju att det är okej och att de trots att jag varit på plats fått göra mitt jobb ändå i mångt och mycket.
Men jag kan ändå inte hjälpa att jag känner mig gråtfärdig just nu... Både av lättnad och stress.

Skulle önska jag kunde koppla av fårn hemmet också men det finns inte i min verklighet just nu. Betyder en hel del att jag slipper må dåligt över jobb i alla fall. Ska ju åka bort fyra dagar nu men kan ändå inte helt koppla bort hemma...Det är det som stressar just nu.

Medicinen får jag hämta på måndag...Apoteket har visst aldrig saker hemma numera.

Nu ska jag fixa mat...tortellini =)


Ja just...Diagnosen då? Depression......


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad bra gjort att du gick iväg!!

Kan inte din väm komma till dig istället? Kanske skulle minska din stress lite?

Och tänk nu inte på jobbet!!!

Postat av: Ulla

Inte kul att du är deppad, men vad skönt att de verkar ta hand om dig på sjukan.

2009-11-04 @ 20:31:49
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Anna

Fan va gött gumman :) Du ska se att du kommer må bättre när du börjat med dina tabletter!

kram

2009-11-05 @ 00:28:28
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: ejmis

Sköt om dig nu!

Kram!

2009-11-05 @ 00:30:36
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback