Morning darlings...

Lördag igen.... Skulle ha jobbat idag om jag inte var sjukskriven...Bye, bye alla OB-pengar =(
Men jag måste erkänna att det är skönt att ta tiden som den kommer utan måsten......

Fick ett samtal igår som kanske, kanske kan göra att saker blir bättre....Håll tummarna.

Idag har jag så klart inget planerat....Men jag är ganska trött på att sitta här. Kanske att jag tar en promenad..Vet ni vad slapphet gör med kroppen??? Jo, musklerna förtvinar, och det snabbt.... Fan, jag måste verkligen ta tag i det för jag har ont precis överallt och det är garanterat allt stillaliggande som gjort det. Måste förresten dammsuga också idag...Dammtussarna dansar omkring i klungor här hemma ;)

Gissa om jag har dumdumma grannar... Inte nog med att de skriker och gapar eller att de varje natt vid tolvtiden fyller badkaret med vatten...Nä, nu har de fan hängt fågelmat i den franska balkongen med resultatet att kajorna klänger omkring på räcket tidigt på morgonen...Detta fortplantar sig ju i väggarna...Så jag vaknade av det tidigt i morse.... Skitgrannar....


Kommentarer
Postat av: ejmis

Håller tummarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback