Nattablogg...

Börjar bli dags att dra sig in i sängen.... I morgon är det åter dags för jobb, fast bara en dag sen ledigt till måndag så det är mjukstart =)

Har varit ett par intensiva kvällar här hemma... Är van vid att sönerna antingen är ute på vift eller sitter fast vid datorerna, men denna veckan har varit helt annorlunda... Stora sonens dator har pajat och således har han fått hitta på lite annat.. Han har varit iväg till sin pappa lite och spelat där men mest har det blivit att slåss med mig om TV och soffa ;) Samma med den lille huliganen....

Det har varit mycket trevligt men slitsamt... Ni anar inte vad mina söner kan surra.....De surrar bannemej fortfarande fast det är sovdags..Jag hör dem från deras rum..Hehe.

Men till helgen får mina öron vila lite... De ska nämligen börja bo lite hos sin pappa igen efter ett tags uppehåll.... Ska faktiskt bli sååå skönt för mig med nästan en veckas ledigt. De må vara nästan vuxna men tar oerhört mycket energi från mig.

Nä..Natta var det ju....Väntar bara på godnattsamtalet nu ;)

SoV gOtT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback