Oooonsdaaag...


Idag är det då dags att få domen.... Ja, jag ska ju till läkaren. Och som varje gång jag ska till en sådan är jag så rädd att jag inte ska få sagt allt jag vill ha sagt... Att jag ska missa nåt. Jag är också rädd för att bli stämplad som hypokondriker. Det är jag visserligen till en viss del, men inte en sådan som nöter deras tröskel precis. Men jag vill ha bort min ledsenhet och jag vill ha tillbaka koncentrationen och minnet. Håll tummar och tår ;)

Sitter nu med färg i håret.. Jag försöker men klarar inte att förlika mig med alla gråa hår..... Blä. Sååå, nu får sig huvudet en omgång mörkbrunt.

Snart dags för duschen. sen som sagt doktorn, sen jobb och sen ikväll en massa fix och trix och packande =) Något litet som lyser upp min verklighet just nu.... Att få komma iväg.

PuSs

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skriv ner lite innan på en lapp och ta med dig till vårdcentralen. Det är sååå lätt att glömma vad man ville ha sagt när man sitter där.



Kram o lycka till!



Du kan väl höra av dig sen, så jag får veta hur det gick?

Postat av: Emma-Pemma

Roligt att packa till din lilla tripp iaf. ;)



Återkom gärna & berätta hur det gick hos Farbror Doktorn..



Kramis.

2009-11-04 @ 15:47:09
URL: http://minnietiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback