Ska man sova på natten???


Kanske ska jag dra mig inåt sängen..... Drar mig så för det eftersom jag vet vad som väntar. Iskyla för det första, eftersom elementet inte funkar...brrr =/ Sen vet jag ju att jag mest kommer att vända och vrida på mig ett par timmar... Känner inte för att ta lergigan heller eftersom jag får huvudvärk dagen efter. Får helt enkelt skylla mig själv som sov så länge idag.

Ingen vidare bra kväll har jag haft heller.....tråk.
Vill så mycket....kan så litet. En sammanfattning av mig just nu. Hoppas framtiden blir bättre än dessa korta glimtar.
Usch...Jag fryser bannemej bara av tanken på att vistas i mitt sovrum =(

Nej minsann...Positiva tankar fröken A ;)

Natti sötisar.....


Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

Massa massa värmande kramar till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback