Ajajaj......

Ännu mer klag...;)
Magen min är uppblåst idag.... Skulle kunna visa upp värsta gravidsiluetten ju ;) Hehe... men no worries... Bara gaser. *s*

Vänsterbenet då.... Fortfarande urknepigt. Känns som det är ett par nummer för stort men det syns inget. Jaja, visst låter det knasigt, men jag kan inte förklara det bättre... Ont gör det i alla fall.

Jobbar ja.... hela dagen och hela natten. Idag har jag varit ute och promenerat med min "kompis" i rullan ;). Tittat på tåg och matat ankorna har vi gjort. Ganska tungt att skjuta rullan framför sig men hey... motion är ju inte att förakta =)


Försöker hålla humöret uppe men mår väl ganska skit fortfarande.... Inte fullt så skit som i morse men nästan.... Man é fan i det inte klok. En redig surkärring va?? Men det får ni ta... En vacker dag mår jag kanoners och är idel lycklig och då kanske jag slutar blogga =) Hehe


Kommentarer
Postat av: Åsa

Benet är väl inte värmeökat?



(Jag är bara lite orolig för dig gumman)

Och ja... det är väl ingen idé att säga att du skall gå till doktorn :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback