Christmasbells are ringing...


Snart jul... Hualigen. Jag känner noll och ingen lust till jul i år. Så svårt att få ihop det i tanken.
Stora barn som inte bryr sig nämnvärt om man pyntar eller ej.... Som egentligen mest bryr sig om klapparna som det så klart inte finns pengar till.
Det är bara dottern som håller hårt på traditioner men hon håller sig mest borta så vad göra?
Kanske skippa julen i år??? Nej, det vill jag så klart inte men det är så svårt och jobbigt när barnen blir stora. Jag saknar mina småglin.. Mina älskade ungar. Så lätt allt var då.....

Aja... Lite pynt komme upp i alla fall här hemma för liiiite gillar jag julen ju ;) Och fira jul med barnen ska jag givetvis göra trots inte råd till klappar. Sen får vi se fram emot bättre jular framåt i tiden. Det blir vad man gör det till antar jag....

Svammel svammel.....;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback