Dags igen...

Onsdag och denna damen går på ett jobbpass idag som varar till i morgon bitti. Hade känts bra om det inte var så att oron för hemmet hela tiden är närvarande....Har lite problem med en son som i sin tur har en far som inte ställer upp. Ni vet väl att det bara är att kasta ut sina barn om de inte gör som man vill??? Kanske så jag ska göra.....

I alla fall så är vardagen igång igen för mig och det skapar ångest och depp i mig. För att jag inte lyckas få reda i alla aspekter av livet. Att stå ensam med allt ansvar är inte lätt och det håller på att driva mig till vansinne. Så jäkla mycket att hålla reda på att det snurrar i huvudet på mig och hur mycket krav kan jag ställa på två funktionshindrade söner??? Vad är lathet och bekvämlighet hos dem och vad är funktionshinder?? Fan vad det är svårt.... Ska till BUP nästa vecka med yngstingen... Hoppas de kan hjälpa.
Psykologen på habiliteringen sa att jag kan ställa ganska höga krav nu på stora grabben och jag försöker ju men fan vad jag är dumsnäll.

Äsch...Jäkla grubbel och trubbel med mig hela tiden. Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen hoppa i duschen.
Ha bästa dagen....KrAm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback