Denna dag... ett liv....

Så var snart denna dagen också avklarad.
 Har trots lathet fått en del gjort =). En timmes promenat t.e.x. och diskning och undanröjning. Visst satan... vattna blommorna måste jag ju göra ;)

Har just avnjutit kvällsmaten... Pytt i panna med stekta ägg och rödbetor. Kors i taket så var båda sönerna hemma och åt. Så vi har haft en mycket trevlig stund vid köksbordet.... Just nu samsas sönerna ganska bra och då blir våra samkväm alltid trevliga =)

Annars då... Mycket funderingar i detta huvud om att flytta. Ena sekunden skall jag för att i nästa inte veta hur jag gör med barnen.... Hualigen att vara utan dem=O. Det enda jag vet är att jag inte vill bo kvar i hellhole längre och att jag helst av allt vill ha ett annat jobb. Livet är inte alltid lätt...... Men det går ju ändå framåt i mitt liv om man jämför med för något år sedan =)
Att jag dras med en liten depression är en petitess och inget konstigt egentligen med tanke på allt som hänt.

Jag är i alla fall väldigt glad att ha sönerna hemma och att de håller sams... Det värmer i ett mammahjärta.

För övrigt hatar jag SJ...







*ASG*
Schysst....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback