Dumma, jäkla grannar...

Så här vill jag göra med mina grannar ;)


Fasiken vad jag är trött på mina idiotgrannar.... Ikväll spelar de någon slags skånecountry så det skallar i mina väggar. Värst hörs det på toa och i mitt sovrum. Annars brukar de så gott som varje kväll spola upp vatten i badkaret... Halv tolv på natten =O. När en annan ska till att sova. Ibland sitter jag på dass och då hörs det som de är där med mig och snackar... Eller ja, gapar är det ju de gör =(
Blir så jäkla sur på folk som inte tar hänsyn... Också lilla jag då som inte vill klaga... Får göra det här istället då.

Jaja... Så klart krockade min hämta-tvätt-tid med Idol.... Så tvätten hänger grannt kvar där nere i tvättstugan och dit ner ska jag snart gå... Hu, det är sååå läskigt därnere =/ Hjälp......

Sugen på nåt gott... Men jag är ståndaktig. SKA gå ner i vikt minsann..... Snart, om en stund får jag smaska på en nutrilettbar =) Jippie.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback