++++

Har varit en jobbig dag..... Grått ute och regn så klart. Gav mig ut för en promenad men blev alldeles våt om fötterna direkt så det blev bara en kortis... Hungrig och sugen är jag hela tiden och det är också jobbigt.

Men jobbigast av allt är saknaden.... Står snart inte ut längre :(
Eller...Jo, det gör jag ju. Jag måste stå ut.... Men vissa dagar, som idag, hjälper det inte med vetskapen om en massa tågbiljetter i min låda.... det är ju ändå nästan 2 veckor till nästa gång.... Vill ju kramas nu.

Men...Never mind me. Tråkbloggaren nr.1.

Nu är det höstlov för grabbarna bus men inte för gamla mamman.... Jobbar i morgon dag och natt. Tror jag ska nanna nu..... Sussa sött.

TjInG

Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

Inget roligt att gå & sakna... :(



Sänder över lite varma kramar...



Postat av: Åsa

Hoppas det två veckorna går fort... fast glöm inte att ta vara på det du har på hemmaplan också!



Kram!

2009-10-26 @ 11:14:20
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback