Fix, trix och samvete...

Känner mig ledsen..... Förstår inte när jag ska växa ifrån det dåliga samvetet....

Nu har jag fixat och trixat och ordnat för grabbarna så det klarar sig när jag är borta. Ändå känner jag en stor klump i magen och vill mest bara gråta =(. Jag vet logiskt att jag har all rätt i världen att åka bort ett par dagar... jag menar jag har faktiskt stora barn, men ändå gnager det.... Fan vilken fjantmamma.

Jag vet att det går över i morgon men just nu finns det där....Samvetet.

För övrigt avskyr jag att packa.... Hur kan man veta idag vad man vill ha på sig om ett par dagar????


PS. Dotter S... Älskar dig och hoppas det fixar sig. DS


Kommentarer
Postat av: Viola

Ja,du det spelar nog ingen roll hur stora barnen blir.

Oron finns där oavsett.

Njut av din resa,den är du värd!



Kramar i massor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback