Groggy...


Har precis klivit ur sängen.... Eller ja, var ju uppe i morse med grabbarna men sen la jag mig igen. Har inte sovit hela tiden men slappat. Känner mig groggy idag och jag har ont i hela kroppen. Musklerna är alldeles urlakade och om jag försöker sträcka på t.e.x. en arm så skakar den förfärligt. Jag tror att mina muskler lever sitt liv i ett konstant spänt tillstånd så det är ju inte konstigt de får ont lite då och då.

Annars är det en grå och regnig dag här och jag är ledig..... Har ett utvecklingssamtal i eftermiddag annars inget. Kanske jag kilar ner och solar för det har jag inte gjort på ett tag nu. Inte ens det pallar jag med när jag är som deppigast.

Det var ett livstecken från denna tjuriga dam.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback