Iväg...

Här sitter jag i vanlig ordning..... Trötthet, far åt skogen. Fy fabian vad jag är trött alltså, det är ju inte av denna värld. Skulle kunna sova dygnet runt känns det som.
Sitter nu i soffan i bara morgonrock och pimplar kaffe. Försöker peppa mig själv att kliva in i duschen för jag ska ju snart iväg. Har ett besök på BUP idag med yngstasonen.
Ett desperat försök av mig att få lite ordning på honom. Det är så svårt det där... Det är ju inte sååå jobbigt just nu, inte som det var då jag ringde dem, men jag vet ju att det finns där...Hans otrevliga beteende. I alla fall så kan jag känna att jag kanske slösar med deras tid. Men nu ska  jag intala mig att vi faktiskt behöver detta =)

Duschen nästa.....

Förresten... Är det bara jag som är förbaskat trött på Blogg.se??? Jäkla dåligt det varit här inne senaste veckorna och ingen info..... Skitskallar ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej! Hoppas innerligt att ni får hjälp av BUP, så du får lite ro i "själen". Annars tänk lite på dig själv också och försök att ha lite roligt. Jag vet att det är svårt när man känner sig "nere", men man får tvinga sig. Och du, det finns alltid en öppning i en tunnel än hur svart det än är. Ha en bra dag nu så gott det går.

2009-10-22 @ 15:54:16
Postat av: Viola

Jag håller tummen för dig att ett prat med BUP kan ge ngt bra...



Vad gäller Blogg.se håller jag med dig. Är sur på deras seghet...

Men trots allt så önskar jag dig en trevlig helg!

Kram

Postat av: Anna

Ja det har varit otroligt seeeeegt ett bra tag nu...nästan så man börjar vänja sig ;)

Ha det gött i helgen gumman och lycka till på BUP!!!

2009-10-23 @ 08:44:29
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback