Kö....

Sitter i telefonkö...=(



Att det ska behöva ta sådan tid...Har alla fått svininfluensa eller? Mitt som jag sitter här så funderar jag på varför jag är så jäkla svullen.... Känns mysko i hela ansiktet och händerna ju. Då googlar jag fram
Hypotyreos och det slår mig att jag har så gott som vart enda symtom..... Kanske kan jag få taget prover??? Jaja... Brukar inte vara uppskattat med egna diagnoser...

Annars ska jag väl jobba idag och i natt... Men jag börjar ganska sent och det är skönt för då hinner jag med lite innan. Måste helt enkelt ta mig i kragen och städa... Rena rama förfallet här nu. Bara jag tänker på hushållsarbete känner jag ångest...Jobbigt.


Update:

Långt om länge kom jag då fram....Fick en tid på onsdag. Meeen, vad är det med dessa jäkla sköterskor som svarar??? Hurtfrisk som fan....Hon hör att jag gråter och tycker det är jobbigt och ändå kan fanskapet sitta och säga åt en att det är bra om du går ut..motion är bra blablabla.... En massa annat också sa hon tills jag sa att du... Jag har dragit mig för att ringa, jag har tänkt att det är bagateller men till sist sitter man där ändå och vill ta livet av sig... Då blev hon tyst.

Fy fan säger jag... Tänk om jag mått ännu mer pyton än jag faktiskt gör. Jag bara grät så tårarna sprutade en stund men en annan kanske hade gjort slag i saken och hoppat framför tåget....

Nu ska jag bara samla min ångest och se om jag kan vara ledig en stund på onsdag.... För så klart fanns bara en tid när jag jobbar.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Bra gjort!!

Bra att du stog på dej och fick en tid!

Hade jag bott närmare hade jag följt med dig dit på onsdag... Hoppas du får bra hjälp!



KRAM!!!

Postat av: Lotta

Starkt gjort av dig att ringa idag, men synd med det bemötandet. Håller tummarna för dig på onsdag

Kram Lotta

2009-10-30 @ 18:00:21
URL: http://lottsfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback