Trötthet???

Fredag idag och ännu en dag jag sovit lääänge. Jag begriper inte var denna trötthet kommer från. Jag somnar gott om kvällarna trots att jag sover bort dagarna. Hur kan man vara så trött? När jag stiger upp och ska väcka grabbarna snurrar hela världen och jag kallsvettas....Alltså hamnar jag i sängen igen. Men jag mår dåligt av att sova så mycket...Får värsta dåliga samvetet. Mot vad vet jag inte....Bara är så.

Ska jobba idag men flexar ett par timmar och börjar inte förrän fem och jobbar sen till i morgon bitti.
 Ska väl snart se till att komma i duschen....Sitter här i min rosa morgonrock och pimplar kaffe.....Jäkla latoxe =/

Bara fem dagar nu =) Längtar, saknar.....Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Åsa

Man blir trött av en depression!

Ta hand om dej!

Postat av: Lillaviola

Oj så tungt du har det. Skönt att du öppnade bloggen igen.Jag blev lite orolig.

önskar dig en skön helg och hoppas det går fort att komma dit du vill, till den du vill;-)



Kram

2009-10-02 @ 13:44:16
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback