Var tid har sitt....


Har inte mått så där kanoners idag... Huvudvärk och illamående om vartannat. Men jag har varit och jobbat och det gick bra..Jobb bjöd på lite skratt med och det är alltid helande =)

Angående rubriken...Jag har insett att jag måste ta en sak i taget. Mår så förbannat dåligt över viktuppgången men kanske ändå ska acceptera det just nu. Försöka hålla det i schack bara så jag inte ökar mer.
Viktigast just nu är kanske att ta tag i mitt depp. Såååå, i morgon (peppar,peppar) ska jag ringa vårdcentralen för jag orkar inte vara så deppig längre. Jag bara gråter och gråter eller sover och sover förutom på nätterna då jag är vaken stup i kvarten =/
Snälla...Håll tummarna för att jag tar mig för att ringa i morrn och inte bara bagatelliserar det än en gång. Jag vill vara glad.

Förresten så älskar jag dig....

Kommentarer
Postat av: Anonym

det vet jag väl att du gör, vem skulle inte älska mig, ha ha

2009-10-29 @ 18:18:42
Postat av: soffie

usch att du mår så dåligt,hoppas du får den hjälp du behöver så du kan må bra,

Å hoppas illamåendet å huvudvärken är borta nu,

gonatt

Postat av: ejmis

Bra att du tar kontakt med VC...det finns bra hjälp att få. Kram!

2009-10-29 @ 22:47:30
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Åsa

You go girl!!!



Hoppas du får bra hjälp!!

2009-10-29 @ 23:05:36
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag ringde öppna mottagningen här i kommunen,fick komma-resten är historia :)

Kram och lycka till...



2009-10-30 @ 11:01:21
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback