Vuxenpoäng och kändisspoting...

Var iväg en sväng till Lund idag.... Fasiken vad folk det finns. Men det var ju ändå lite kul att slösa bort ett par timmar. Fick tag i ett par svarta leggins... Att det liksom ska vara så svårt.

Köpte minsann ett par supersnygga läsglasögon.... Men det är väl  vuxenpoäng..eller? Jodå, nu har man visst passerat 40-strecket och då kommer den dåliga synen på köpet.... Har märkt hur jag fått hålla boken längre och längre ifrån mig. Ganska jobbigt för en som alltid haft perfekt syn. 
 Fast avslöja inte det för min mamma.... När jag var 13 år fick jag för mig att jag var jättesnygg i brillor. Alltså klagade jag till mamma att jag såg illa. Iväg till optiker där jag så klart inte såg ett dugg ;) *blink, blink* Jag fick mina apsnygga (not) brillor och blev skitful. Använde dem knappt därefter.
Meeen... i mina nya brills är jag supersnygg =) Johooo... Det är dagens sanning.


Såg en tvättäkta kändis också gjorde jag... Fast jag var lite osäker om jag sett rätt... Jag har nämligen missat denna man tidigare och även om jag kan räknas som skvallerdrottning så missar jag alltid kändisar på stan ;) Men jag är väldigt säker på att det var Martin Dahlin jag såg... Visst har han väl nyligen fått bebis??? Han gick förbi mig med en blondin och en barnvagn =)


Nu ska jag värma tomatsoppa åt mig och stora sonen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback