Coco´s nest....

 

Ja, lite koko är man kanske och det lutar åt singsing snart ;)


Sitter i godan ro och läser en skvallerblaska och käkar russin. Då plötsligt hör jag röster !!!! Väldigt tyst som om det är små, små pysslingar någonstans i lägenheten...

Jag rusar ut i köket....Nej, inget ljud där, in i grabbarnas rum då, kanske är det sonen som glömt stänga musiken på sin dator...Nehej???

In i vardagsrummet igen...Lutar mig över min laptop :O Är det där det låter???? Men hur skulle det gå till då jag aldrig har ljudet på.... Kanske har jag fått besök från yttre rymden. Sätter mig ner och försöker ignorera det...Tänker att jag bara är trött.

Äsch.. Jag reser mig upp en gång till och bakom datorn ligger min mobiltelefon.... Som jag just lyssnat på musik i!!!! Och glömt stänga...Hahaha. Snacka om att ha kört huvvet i väggen ;)

Men skönt att veta att jag inte är riktigt redo för singsing än....




Men åååh... Hörde ju ännu mer konstiga röster. Som en polisradio :o. Fast som tur var slutade det låta.... Hmmm, kanske är det hjärnan som spelar mig spratt..Det snurrar ganska betänkligt i skallen nu i alla fall..Jäklar, rena rama sjösjukan ju !!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahahahahahahaha!!

Postat av: Anna

Ha ha..ja ibland är det tur att man kommer på vart saker kommer ifrån..vissa dar kan man bli toookig ;)

Kram gumman...

2009-09-16 @ 17:49:26
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback