Gnällkärringens dag...

Oj, vad jag gjort mycket idag =)
Tvättat två maskiner tvätt och medans tvätten torkade gick jag en timmes promenad... Blev visst lite snurrig och yr men höll mig upprätt i alla fall ;). Just ja... Handlade ju lite också.

Sen har jag tagit en kaffe med dottern och sen diskat och röjt här hemma...(behöver visst dammsuga...tvi)

Och nyss käkade jag och stora sonen kvällsmat... Vars en ostomelett med stekta champinjoner till... Skitgott var det =) Och nu vankas så klart kaffe igen ;)

Sen har jag visst hunnit gnälla också idag men det vet ju alla att jag alltid har tid med.... Jag som inte klarar av att fokusera på glädjen =/.
 Men sån är jag ;)

TjInGtJoNg........

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Duktig du är som fått så mycket gjort idag.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback