Hösten har kommit till Skaune....


Var iväg på ett möte i förmiddags.. När jag gick ut därifrån hade solen gått i moln och brrrr, vad kallt det var =(. Så nu mina vänner måste jag väl säga att hösten kommit.... Visserligen skiner solen igen men jag ska nog inte chansa att gå ut i kortärmat i alla fall.

Snart bär det av till jobb och direkt därefter ska jag på föräldramöte så min dag är fulltecknad för ovanlighetens skull. Och kors i taket så känns det faktiskt okej =) Fast mötet innan var tråkigt så kändes det skönt att komma ut bland folk och det är bra att jag har sådana dagar med och inte bara isolerar mig....

Så mina kära vänner... Snart kilar jag ut i hösten igen =) Ha bästa dagen..... KrAm


Älskar och saknar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback