The world is upside down...

Morning..... Eller ja, ni fattar. Klockan är kanske lite mycket för morning men jag har nyss klivit ur sängen ;) Var visserligen upp i morse för att få upp grabbarna och det var ingen större hit. Bråk, bråk och åter bråk med yngstingen... Vart ju så deprimerande att jag kröp in under täcket igen och stannade kvar där trots kissinödighet och kaffesug....
Tur jag får lite uppmuntrande telefonsamtal emellanåt så jag kan ta tag i livet... För det känns ganska pestigt lite då och då. Mycket under ytan som inte berättas här som är väldigt deprimerande.


Men nu är jag som sagt uppstigen och hela världen skakar =O Joho... De håller på att asfalterar gatan här utanför och jag har aldrig varit med om maken till väsen... Helt sjukt vad huset skakar emellanåt alltså.

Sitter med kaffet nu och funderar på vad jag ska göra av denna lediga dag.... Kanske ner i kärringgrillen för jag är superblek..... Och sen måste jag verkligen ta mig i kragen och städa här hemma....

Tjingalong....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas du får en bra dag !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback