Bitch...

Fatta hur tröstlöst det känns.... Går fan inte ner ett hekto fast jag är skitduktig med både mat och motion. Därav det tjuriga inlägget i morse.... Satt här rakt upp och ner och svettades och då känner man sig ju ännu fetare.

En riktig bitch är jag idag... Började i morse när jag och yngstingen kom oss på kant med varandra.... Arrrgh, vad hans attityd går mig på nerverna..... Sen apt med en chef som förtjänar noll och ingen respekt.... Åååh, vad irriterad jag var..... Sen hem och än en gång var det yngstasonen som råkade ut för mig =/

Då gick jag ut en timmes promenad.... Det kröp i mig av irritation och ilska..... Kändes som huvudet skulle koka över. Men jag antar det är pms-en som spökar.... Gillar inte alls att vara så som jag är nu.

Förresten är det uuunderbart väder. T-shirtväder helt enkelt. Fast även det var lite i varmaste laget. Skööönt =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja ut med skylten bara ;) ungarna ska härdas..he he..

Kram och hoppas kokpunkten svalnat till imorrn :)

Postat av: a-k

Det tar tid å gå upp i vikt så även å gå ner får ta sin tid, nést ce pas..

2010-04-15 @ 10:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback