Fy bubblan...

Började jobba sju i morse...... Hade knappt sovit i natt och var dötrött. Men upp och iväg kom jag till en slappdag på jobb.... Ibland blir det en aning fööör slappt men jag ska inte klaga ;)

Slutade tolv och tog då en omväg hem... Så det blev nästan en timmes promenad där =) Nu ligger jag i soffan och känner mig så seg......Avskyr verkligen att min kropp reagerar så. Benen och armarna känns som tuggummi. Bara för att jag försöker röra på mig. Men jag kämpar vidare.....Önskar bara att jag inte fick så ont för då kunde det bli längre turer.

Något konstigt är det med min kropp..... Jag kämpar ganska bra på för att kunna tappa lite vikt. Men INGET händer..... Blir galen helt enkelt.... Har varit så bortskämd med att ha kunnat tappa snabbt innan men det går inte längre...Kan det verkligen vara ciggen eller är det åldern????? Jobbigt i alla fall. 20 kilo har jag alltså gått upp i vikt och jag avskyr det......Blä.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj... 20 kilo... Fast du var ju väldigt smal innan ju. Den det är svårt, jag vet =/

Postat av: ejmis

Helt klart åldern...kämpa på!!

Kram!

2010-04-07 @ 03:12:49
Postat av: Gabbi

Kämpa på ;)

2010-04-07 @ 08:31:48
URL: http://gabriellashorna.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Tror det blir svårare med åldern, tyvärr! Förr kunde jag plocka bort kilon snabbt som bara den, nu är det värre! :-(

Har gått upp nästan 15 kg under kortisonbehandlingen,och nu djäklar måste de bort!!



Ha en skön dag!

2010-04-07 @ 11:43:32
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback