Ganska långt...

Idag har jag varit nöjd med frissan =) Det är faktiskt ganska långt med tanke på att det inte var sååå långe sen det var kort ;) Men jag kan fortfarande inte bestämma mig för hur jag vill ha det....

Har jobbat ett par timmar idag...Det var lugnt må jag säga förutom en incident som tog ganska bra på mig. Fast det ordnade upp sig till det bästa.

Sen kom jag hem lite efter sex och hällde upp ett glas rosévin....Nu slappar jag i lugn och ro och väntar på att älskling ska ringa... Han har varit och grattat sin flicka idag på fölsedan...Grattis till henne =)




Jag idag...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tycker det ser jättesnyggt ut, ha en bra lördag

Kram Lotta

Postat av: a-k

Lite blek men frillan är väl ok.. =)

2010-04-11 @ 11:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback