Jaha...


Jobbade inatt och gick i morse hem och slängde mig i min säng.... Sov inte men låg och slappade ett par timmar. Idag kompar jag från jobb då jag ej behövdes.... Så jag har promenerat en sväng och var faktiskt in en sväng i solariet... Var ett tag sen nu och egentligen är det jobbigt men hu vad blek jag är....Behöver verkligen lite färg.

Nu har jag försökt röja lite här hemma och ska fortsätta med det snart...Måste bara sitta lite. Känner mig alldeles slut i kroppen. Men jag verkligen måste få undan här hemma... Har varit sån slarvstädning sista tiden. Dammtussarna har fest här hemma just nu ;)

Ååååh, i morrn är det bara en vecka kvar.... Sen bär det norrut igen =) Lääängtar....

För övrigt mår jag piss fortfarande...Gråter mest hela tiden. Men jag vet vad det är...PMS ;) Höhö....

TjInG


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Tråkigt att höra att du fortfarande mår dåligt.Har du varit och kollat lite värden, så det inte är något så "enkelt"?

Önskar jag kunde skicka dig lite glädje och energi ifrån klyktattarlandet ;-)

Skönt det bara är en vecka till nästa resa!!



Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback