Klippingtajm...


Ska snart iväg och klippa mig.... Har haft lite svårt att bestämma mig om jag skulle snagga det själv med maskin eller om jag vill ha tuppakammen igen. Egentligen var det en pengafråga som jag bestämde mig för i sista stund att strunta i. Nya pengar kommer på måndag så jag ska nog överleva. Avskyr verkligen att känna mig så ful som jag gör nu...... Blä. Ska bli superskönt =)

Kanske blir det snagg senare i vår eller sommar... Konstigt att jag ska tveka så varje gång fast jag vet att jag klär i det =/

Efter klippet blir det kanske en promenad i solen innan det vankas tvättstuga.... Fulltecknad ledig dag känns det som ;)


Kommentarer
Postat av: Görel

Det gör du rätt i!! Man måste unna sig nånting annars blir man ju helt galen!!

Hoppas att du blir nöjd o glad:)

Kram

Postat av: Åsa

Det är ju typ ögoncreme... och iom att den kyler riktigt man känner hur den stramar upp! Den känns jätteskön!!

2010-04-15 @ 19:11:03
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback