Söndag...


Gårdagen var väl hyfsad.... Tyckte bara den kändes så lång och jag hade så lite att göra. Då tänker man för mycket antar jag.

Känns som att idag ska bli likadan =/ Med skillnaden att jag har värsta skallebanken...Inget kul alls.
Ska väl ut på dagliga promenaden senare.... Fint väder idag med ju =) Igår var jag dum.... Vill ju att promenaderna ska göra nytta så jag gick en och en halv timme men det tyckte inte mina ben om..... Känns idag vill jag lova.
När jag gått ungefär en timme börjar det kännas i benen och då är det egentligen bäst att sätta stopp.... Det kände jag igår också men kämpade vidare.... Bara det att jag knappt höll på att ta mig hem.

Nåväl... Annars inget.

 


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Usch, vilket elände att få sån värk i benen!!



Är du verkligen upptagen hela dagen du är i mina trakter!? Skulle vara så skoj att träffas! Brukar du vara här nere ofta? Vad nyfiken jag blir ;-)



Kram vännen!

Postat av: Ann Catrine

MEN om det skulle bli en liten väntetid NÅGON gång måste du lova höra av dig! Jag bor nära stationen...



2010-04-11 @ 21:25:04
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback