Fix...

Dagen har gått över förväntan bra....Saknaden finns där givetvis konstant men jag har ändå kunnat koncentrera mig på annat och lyckats "glömma" emellanåt.....Det gick bra att jobba och efter jobb skyndade jag mig iväg för att hinna med lite fix och trix. Jag hann en del men annat får vänta tills i morrn...Är ju ändå ledig då =)

En del som måste ordnas innan grabbarna börjar skolan...Yngstakillen har kommit in på ett speciellt IV-program med fordonsinriktning och det känns kanon. Bara hoppas han pallar resorna.

Idag kom så grabbarna bus hem efter två veckor hos sin pappa....Fast jag har ju träffat dem ändå under veckorna. Bara att nu ska de vara här igen...Byebye ordning och reda ;) Fast idag blev jag lite sur på dem då de lämnade matbordet bara så där...Jag sa att de gott kan hjälpa till att ställa in i kylen mm. Och bannemej om de inte reste sig upp och gick ut i köket och gjorde det =) Hahaha...Det finns visst hopp för dem också!!

Ska snart sova tror jag....Känner mig lite trött. Puss på er ;)


Kommentarer
Postat av: Viola

Hej!

Intressant det där med IV-programmet...Jag tror att min son ska ha det som mål så att han inte knäcker sig helt nu i 9:an.

Han är ju den han är oavsett hur mycket jag vill att han ska läsa mm.



Ordning ja...hmm det går "rykten på stan" att sonen har ett golv in under alla kläder och div pryttlar i sitt rum. Men jag tvivlar ( skratt )



Kram på dig / Viola


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback