Inget vidare..

Har ingen större lust att blogga för tillfället....Har varit några saker som nästan sänkt mig och vem vet vilka som kikar in här???

Jag är tacksam att jag har någon (N) som kan plocka upp mig några pinnhål igen .

 

Har varit hemma från jobb nån dag och blir så ett tag till....Mår inte bra och behöver tid till mig själv....Bara vara ;)

 

Kan hända jag bloggar på som vanligt snart igen men än en gång har jag tankar på att sluta blogga eller öppna en ny blogg....Time will tell....


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det låter inget vidare...

Men du, jag finns också för dej, det vet du!

hoppas allt ordnar upp sig, och att du snart mår bättre. Hojta till om du startar en ny blogg!!



KRAM!!

Postat av: Kajsa

Tråkigt att du inte må bra. Blogga när du känner för det och tänk på dig själv och va snäll mot dig själv. Ge dig en styrkekram och hoppas på att din skrivlust kommer tillbaka, men det viktigaste är ändå att du mår bra.

2010-08-20 @ 14:42:41
Postat av: ejmis

Styrkekram!!

2010-08-20 @ 16:05:40
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja jag har varken ork eller lust att hoppa runt på bloggarna just nu :(

Jobbet var inte det jag trodde så jakten går vidare fast med

hopp om att FK tar sitt förnuft till fånga :)

Kram och ha det gott !

P.s stå på dig gumman!!!!

2010-08-20 @ 20:42:05
Postat av: Anonym

hoppas jag får följa med till nästa blogg i så fall...

2010-08-20 @ 20:54:18
Postat av: Ann Catrine

Stooor kram!!

Ta hand om dig, det är det viktigaste!!

2010-08-20 @ 21:55:51
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Anna

Kram och hoppas du känner dig bättre?

2010-08-25 @ 14:35:24
Postat av: Jeanette Eurenius

Åh vad trist att du inte mår bra! Här kommer en till styrkekram!

2010-08-25 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback