Life will go on...

Oj.... Att jag kunnat hålla mig från bloggen så länge. Har inte bestämt än hur jag ska göra....Det har kliat i fingrarna i veckan att få skriva här men jag har låtit bli. Känner att jag måste tänka lite. Men vill tala om för er att jag lever i alla fall ;)

Emellanåt vill jag starta en blogg där jag är helt öppen med vem jag är men å andra sidan lever jag väl inte ett sååå spännande liv att det är lönt??? Jag har ju haft bloggen som slasktratt och det vill jag inte om den är öppen.... Då måste man vara så mycket försiktigare med vad man skriver...Om inte annat så för barnens skull.

Nåväl...Jag ger det ett tag till. Tycker i alla fall att ni är supersöta som tittar in då och då. Har en jämn ström besökare varje dag =) 

Sen måste jag ju få säga: Jag älskar dig N och saknar dig

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Ta det lugnt du, vi finns här... din trogna läsarskara ;-)



Torsdagskram!



Postat av: Anna

Finns det nån som har ett tristare liv än mig?? Tror inte det..du använder bloggen till det du vill..för mig är det skönt att spy galla på nåt som hänt, orättvisor eller kärleksbevis till darlingen..allt-you name it!



Och du..om nån "snokar" runt (en annan är ju van vid det..samma skit här vettu)så tänk att du måste vara jävligt intressant eftersom folk snackar och snokar? Försök att skita i det eller koppla bort och tänk på annat...DU vet vad som är viktigast i DITT liv !

Kram från elStockholmo ;)

2010-08-27 @ 09:53:43
Postat av: Anna

titt-ut

2010-08-30 @ 11:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback