Fin jul...


Hade en kanonfin julafton med mina barn... Dottern dök upp vid ett och sen tittade hon och stora grabben på Dumbo =) Min dotter som snart är 22 år älskar allt tecknat och framförallt Disney.

Vid tre var det så klart Kalle med vänner...Får ej missas ;) Då vankades det vin för mig och dotera och jag fixade fram maten....Jäklar vad vi sen åt ;)
Paketutdelningen gick bra och trots torftigt utbud var de nöjda och glada...Älskade ungar. Sen avslutades kvällen med massor av choklad, tomtegröt och Harry Potter.....

Idag sov jag läääänge och sitter nu med kaffe. Har hunnit prata morgonsamtalet med N och har ringt skånetrafiken om tisdag.... Just nu fixar tjejen jag snackade med en taxi åt mig och ska snart ringa tillbaka med tider och så. Alltså fixar det sig och jag kommer till Lund i alla fall...Återstår sedan att se om X2000 kommer ;)

Nu ska jag göra mig i ordning och komma mig iväg... Upptäckte ganska sent igår att jag fått betala kanske 300 kronor för mycket på konsum igår...Jag tyckte väl det var lite dyrt när jag betalade men det var lite stressigt så inte förrän senare tänkte jag på att kolla kvittot. Måste således ner och få igen mina pengar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback