Fyller två idag....



Joho...Det är sant ;) Två år som rökfri bannemej... Känns helknepigt och skönt på samma gång. Tänk va!!!

Men ja, på köpet fick jag nästan 30 kilo...;) Fast jag har alltid sagt att skulle jag sluta röka skulle jag göra det när jag var mager och det var jag då, så kilona är inte överdrivet mycket...Bara tillräckligt så det stör ;)

Jaha....hur firas då detta?? Med en cigg kanske ;) Nähä! Äsch...firar på bästa sätt...Åker ju norrut i morrn =D
Idag har jag lite att pyssla med...Tvätta några saker, packa, röja och jobba ett par timmar. Så tjing mina vänner

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS!

Du har varit så himla duktig.

Nu är det snart dax för mig,

har i mitt huvud satt 1 feb som

slutdatum, jag hoppas jag håller det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback