Happy lucia....


Har inte sett nån lucia idag =(

Ledig idag och urskönt ska ni veta... Sen är det jobb resten av veckan. Framförallt morgondagen känns lite mycket menmen...Det går det med. Ska vara i Lund åtta på morgonen med stora grabben för tandläkarbesök...*gääääsp*
Sen eftermiddagsjobb och direkt efter det veckans höjdpunkt...Riktigt julbord på restaurang som bannemej arbetsgivaren bjuder på =) Det mina vänner är vi inte bortskämda med....

Dagen idag har jag bara slappat än så länge och haft ett samtal med min yngsting...Som vill hoppa av skolan =o Lite jobbigt känns det men vi ska fixa tillbaka honom i gamla skolan (IV) för att han ska kunna få sina betyg och så fixa praktik... Så förhoppningsvis fixar det sig. Har kommit överens om att han denna sista veckan innan jullovet inte får sova bort dagarna utan upp och igång om morgnrarna ändå och jobba här hemmavid... Ett rum behöver verkligen städas ( Hans och brorsans) och hela lägenheten behöver damsugas...Detta blir hans jobb idag.

Sen ska jag plocka upp julagranen från källaren och fixa den ikväll...Mys =)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas verkligen det ordnar sig med grabbens skolgång.... jobbigt läge...



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback