Hej och hå....



Jobbat idag igen...Fick gjort lite efterhängset datorjobb.... Men annars är jag lite trött på att det alltid är så lite att göra på jobb...Eller ja, i perioder i alla fall. Jag måste verkligen ha ett jobb med mycket att göra och klara rutiner. Kikar lite slött på nya jobb både här och där....Mest där ;)
Wish me luck....

Fick tag i ett par svarta snygga byxor på Erikshjälpen idag...Som passade tjocksmocken jag ;) Bara 46 kronor är ju ett fynd. Kan man inte minska vikten måste man ju nån gång skaffa kläder som passar...Eller? Kruxet var bara att byxorna var lite i kortaste laget =/ Eller om det är jag som é lång..Höhö. I alla fall satte jag resår i fållen men de känns ändå korta så jag ska sy i en mudd nertill.... Gillar ju ändå sådana byxor med mudd så.

Jaja.... Ikväll är det i alla fall kvalitets-TV.... Bonde söker fru ;) Ska jag se....Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback