Jag...

Mitt humör och mående går upp och ner hela tiden och jag gråter fan för minsta lilla...... Känner mig irriterad och störd mest hela tiden och jag sover dåligt för att det hela jäkla tiden maler tankar i huvudet på mig...Tankar om hur fel jag är och att jag gör fel än här och än där.....

Men innerst inne i mig vet jag att jag är i stort sett den jag vill vara..... Möjligtvis kunde vissa saker vara annorlunda men i det stora hela. Felet är väl snarare att jag hela tiden vill vara till lags =/ Jag mår dåligt för att jag inte är mer som den eller den och då dissar jag ju mig själv..... Jag måste fan lära mig acceptera den jag är. Förr var jag ganska trygg i mig själv men numera då allt är upp och ner i livet ifrågasätter jag mig själv allt mer.

Näää, jag é fan bra som jag é
... Hör jag det???


Nog om det..... Var på julbord igår. Betalt av arbetsgivaren minsann, vilket vi inte är vana vid. Jag hade så jäkla kul och oj, vad vi skrattade =) En mycket trevlig kväll på min ära......


Älskar dig N....Ses snart


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du ÄR bra som du är!

Bara du är som du! =)



Massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback