Jobb.....

Tack söta ni...mina fina vänner som skrivit så fint till mig i förra inlägget.
Det värmer

Egentligen hade jag beslutat att jag och barnen ska fira jul själv hemma som vanligt... Eller jag hade nästan beslutat det. Men det som gjorde mig ledsen är själva grejen...Att inte känna sig välkommen i sin familj. Nä, mina tre fina barn och jag ska nog kunna få en bra jul. Blir ju vad man gör det till =)

Nu ska jag iväg och jobba och vet ni? Jag hade mycket hellre legat kvar i min säng....Är dödens trött.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Visst är det så... det blir vad man gör det till! =)



Så visst får vi allihopa en riktigt fin jul!

Postat av: Anna

Jag och mina två ska oxå fira själva i år,

ska bli mysigt att slöa kolla tv och äta,

kanske ska köpa ett riktigt roligt sällskaps-

spel oxå ;-)

Som sagt, det blir vad man gör det till.



Kram på dig

2010-12-12 @ 21:31:06
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback