Pang...


Ja, snart spricker jag bannemej och då låter det kanske pang ;) Nä, fy bubblan vad jag ökat i det sista...Snart spräcker jag den sista gränsen jag satt (90)....... Vet inte hur jag ska bära mig åt nu längre för att minska vikten =/

Mitt allra största problem, förutom gottsuget då ;), är att jag har så ont i magen och oftast känns det där onda som hunger. Ibland får jag ont av att äta också men oftast går det onda bort en stund men sen måste jag äta igen... Snacka moment 22.....

Nåväl...Kanske jag en vacker dag lyckas ;)

Nu är det bara två dagar kvar till tisdag och jag tycker det känns finfint. Får som sagt taxi och det känns jättebra men blir väääldigt tidigt för att taxi vill vara säker på att komma i tid till Lund. Redan 4.15, men det är utståbart med tanke på att jag ska till min älskling och stanna i 9 dagar =)

Nu ska jag sola en sväng...


Kommentarer
Postat av: Görel

Hej och god fortsättning:)

Ett tips är Herbalife. För mig funkar det ypperligt och man hinner liksom inte bli gottesugen...Shakerna är så goda inte alls som nutrilett och dom räääliga. Nackdelen är ju priset förstås.

Hoppas du får en härlig resa!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback