Snöstorm och tjocksmock....



Vaknade upp till värsta snöstormen idag...Hualigen säger jag. Glad jag inte ska ut på vift utan bara behöver förlita mig på benen...Antar att det inte är skitkul med bussar och tåg idag.



Nu är denna damen infernaliskt trött på att vara tjock...Fy fabian vad jobbigt det är att känna sig som en fläskboll... Känner mig ful och gammal..... Vaknade i morse och låg i sängen en stund och funderade... Men alltså, det är ändå "bara" 25 kilo jag vill gå ner... Det är ju en barnlek efter de där typ 70 kilona jag tappade då en gång i tiden. Tänk att jag tog 36 kilo på bara tre månader =O. Vill klara det igen juh....
Men jag antar att allt har sin tid och att det viktiga nu är att inte öka mer i alla fall.

Nu ska denna damen fixa till sig lite.... Ska handla lite innan jobb =) Ha bästa dagen....


Kommentarer
Postat av: a-k

Ähh inte är du nog så tjock, tyckte du såg ut som jag på senaste kortet jag minns och jag är då minsann alldeles perfekt! :)

2010-12-17 @ 10:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback