Tokdag...



Varit lite stressigt idag...Ja, inte fysiskt men psykiskt. Var ner för att sola och då slukade pengamaskinen tre tior för mig....
Var bara att ringa farbror ägare, som lovade att sätta en polett under pengamaskinen till mig =)Senare kunde jag gå ner och sola...Poletten var värd 40 kr. så jag tjänade ju en tia =)

Hem igen för att samla tvätt...Skulle tvätta en sväng till idag. Mitt i allt får jag ett sms från SJ...Tåget inställt =O Maj gadd....Snacka stressmoment. Slängde mig på telefonen och lyckades boka om biljetten till två timmar senare... Men nu finns risken att jag missar min bussförbindelse norrut istället..Men det är väl en värdslig sak. Fick sen ringa och ställa in taxin som skulle ha hämtat mig i morgon bitti. Sen ner till pressbyrån för att hämta ut mina nya biljetter....

Sen var det ju tvättstugan ja....Det gick bra i alla fall... Fick sen dundrande huvudvärk som inte fick hindra mig att duscha...Sen iväg ett par timmar till jobb....Nu dricker jag lite vin och ska till att packa...... Weeeeeiiiii, i morgon ska jag äntligen till N igen =) Håll tummarna att tågen går som de ska nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback