Där igen..

Sover skitkasst på nätterna nu igen.... Är så jobbigt att vakna för minsta knäpp i väggen eller nåt. Just nu är jag trött så det snurrar...på riktigt. Och det bara för att jag sovit dåligt och måste upp och jobba. Jäkla skit.

Samma sak med saknaden....Just nu är det skitstor och det känns som jag inte ska stå ut.... Fan vad jobbigt det är. Men jag känner igen båda sakerna..... Känns väldigt mycket som förra året mitt uppe i sluta röka tiden. Och ja, jag har haft det så till och från under hela året. Men så emellanåt känns det fint och jag sover bra igen och saknaden går att stå ut med.

Undrar vad det är som blir fel så där emellanåt??? Ååååh N... Låt tiden gå fort =)

Nä, vet ni vad...Måste rusa till jobb nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback