Hem kom jag...


Vilken dag.... Varit på resande fot tolv timmar...Först bil sen tåg av olika slag. Lättstressade jag höll på att få panik i Sundsvall då tåget var försenat och jag kanske skulle missa bytet i Stockholm... Kände hur tårarna flödade och jag var nästan förtvivlad... Situationen blev inte bättre av att jag redan var lite ledsen p.g.a. hemfärd.....

Men tåget kom iväg ca. 50 min sent och var ännu senare framme i sthlm. Väl där fanns det inga besked om mitt tåg så när jag såg ett x2000 tåg mot malmö hoppade jag på det..... Men det var visst lite fel. Men jag fick ändå åka med...Om det berodde på min förstaklass biljett eller bara en snäll tågvärd får vara osagt men glad är jag för det tåget jag skulle ta är nog knappt framme än =/.

Fick åka en egen kupé hela vägen till Lund och kunde sträcka ut benen ordentligt.... Men har tyvärr fått huvudvärk av stressen allt medförde... Snacka om kontrollfreak....Får panik om jag inte har full koll...Åh, vad jag önskar att jag var lite cool ;)

Nu är jag hemma i alla fall och försöker varva ner innan jag lägger mig...Jobb i morrn ju, men inte förrän ett så det är lugnt.....

Nu ska jag surfa lite sen ringa älskling.... Saknar honom ju massa fast jag ringt stup i kvarten idag ;) Hahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback